Flessenactie groot succes!

MEGAVEEL FLESSEN INGEZAMELD!

Afgelopen weken hebben wij met de hele school zoveel mogelijk flessen ingzameld voor het 7/8 kennismakingskamp. In de gang hebben verschillende opbergzakken gehangen waar kinderen de ingezamelde flessen konden inleveren. Ook zijn de kinderen van groep 7/8 (en andere groepen) langs de deuren geweest met bolderkarren, skelters en vuilniszakken om deze te vullen met zoveel mogelijk statiegeldflessen.

Vandaag zijn alle flessen naar de PLUS in Herpen gebracht. We zijn allemaal erg blij en trots dat het gelukt is om zo’n groot bedrag in te zamelen. We hebben in totaal maar liefst 6 megazakken met lege flessen kunnen inleveren ter waarde van €281,40. Iedereen die heeft bijgedragen aan dit succes: BEDANKT!

Gepubliceerd in 'Blog van Groep 12A'

Schoolwebsite door SchouderCom